Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su slapukų politika.
„VRSciT“ projektą sudaro virtuali edukacinė kelionė į kiekvieną dalyvaujančią EU šalį, virtualiai aplankant kultūrinio, socialinio ir gamtinio pobūdžio vietas, kurios yra Portugalijoje, Ispanijoje, Italijoje ir Lietuvoje, o kelionės realizacijai panaudojant virtualios realybės įtraukimo ir sąveikos metodus, suteikiančius vartotojams unikalią mokymosi patirtį. Virtualios realybės technologijų įsisavinimas pašalina aplinkos nuotolinio vizualizavimo kliūtis, kurios, pasitelkus skaitmeninimą, leidžia patirti aukštą mokslo vertę. Daugiau apie projektą: nuoroda.
Technologinė evoliucija kuria inovacijų kūrimo ir diegimo poreikį įmonėse. Švietimo institucijų, o ypač aukštojo mokslo institucijų, uždavinys – sukurti prasmingą mokymąsi ir ugdyti kompetencijas, kurios paruoštų besimokančiuosius patenkinti rinkos poreikius.
„DIGICULT“ – Kultūros paveldas: atsparumo ir mokymosi šaltinis, pasitelkiant skaitmeninį švietimą (orig. Cultural Heritage: a source of resilience and learning through digital education). Daugiau apie projektą: nuoroda.
CAVE (Communication And Visual Education in home-schooling) projekto komanda ketina dirbti dviem Europos švietimo srities aspektais: kokybės ir įtraukties, siekiant kovoti su socialine ir kultūrine, lingvistine ir psichokognityvine nelygybe bei mažinti pagrindinius švietimo srities neatitikimus, pabrėžiamus COVID-19 pandemijos laikotarpiu.
POSITIVE – inovatyvios virtualios aplinkos naudojimas streso prevencijai. Daugiau apie projektą: nuoroda.
Projekto tikslas - pagerinti vaikų, kurie lanko ikimokyklinio ugdymo įstaigas, ir auklėtojų bendrąsias kompetencijas per tradicinių pasakų sekimą ir palyginimą, kartu stiprinant ikimokyklinio ugdymo ir vaikų šeimų bendradarbiavimą vaiko ugdymo procese.